Formularz zgłoszenia

B2B API



Wprowadzenie

Jeżeli w trakcie wdrożenia lub współpracy poprzez nasze API napotkasz na przeszkody, których rozwiązania nie znajdziesz w naszej dokumentacji to w ramach relacyjnego podejścia do współpracy z naszymi klientami pozostawiamy Tobie możliwość przesłania zgłoszenia bezpośrednio do naszego Działu IT. Jednakże pamiętaj, że nie zajmujemy się konfiguracją indywidualnych integracji a rozwiązywaniem konkretnych przeszkód.


Forma zgłoszenia

Aby móc zachować wysoki standard obsługi prosimy abyś zachował poniższy szablon zgłoszenia:


1. Jakiej wersji API używasz?

2. Jaką metodę API używasz?

3 Osiem pierwszych znaków Twojego api_key

4. Co ile czasu odpytujesz serwer coffeedesk aby otrzymać aktualne dane?

5. Jakie masz problemy wdrożeniowe?

6. W razie wystąpienia problemów z API załącz REQUEST i RESPONSE lub chociaż wycinek i opis tego co jest niepoprawne.


Zgłoszenie wyślij do nas mailem na adres zgloszenie-it@coffeedesk.pl w tytule podając swoją nazwę oraz NIP