Formularz zgłoszenia
B2B API
Wprowadzenie
Jeżeli w trakcie wdrożenia lub współpracy poprzez nasze API napotkasz na przeszkody, których rozwiązania nie znajdziesz w naszej dokumentacji to w ramach relacyjnego podejścia do współpracy z naszymi klientami pozostawiamy Tobie możliwość przesłania zgłoszenia bezpośrednio do naszego Działu IT. Jednakże pamiętaj, że nie zajmujemy się konfiguracją indywidualnych integracji, a rozwiązywaniem konkretnych przeszkód.
Forma zgłoszenia
Aby móc zachować wysoki standard obsługi prosimy abyś zachował poniższy szablon zgłoszenia:
1. Jakiej wersji API używasz?
2. Jaką metodę API używasz?
3 Osiem pierwszych znaków Twojego api_key
4. Co ile czasu odpytujesz serwer coffeedesk aby otrzymać aktualne dane?
5. Jakie masz problemy wdrożeniowe?
6. W razie wystąpienia problemów z API załącz REQUEST i RESPONSE lub chociaż wycinek i opis tego co jest niepoprawne.
Zgłoszenie wyślij do nas mailem na adres zgloszenie-it@coffeedesk.pl w tytule podając swoją nazwę oraz NIP