Coffeedesk

API



Wprowadzenie

W Coffeedesk dajemy Tobie możliwości zintegrowania swojego systemu e-commerce, CRM czy też CMS, z naszą platformą. Jeśli tylko posiadasz u nas aktywne konto, możesz uzyskać swój indywidualny kod dostępu (api_key) i zacząć integrację. Dzięki naszemu API Twój system może pobierać dane z platformy Coffeedesk w sposób automatyczny. Oczywiście, aby w pełni wykorzystać możliwości oraz potencjał udostępnionego API, potrzebna będzie Tobie niezbędna wiedza techniczna lub pomoc doświadczonego programisty.


Indywidualny kod dostępu (api_key)

Kod dostępu (api_key) jest indywidualnym kluczem dostępu, który identyfikuje Ciebie jako unikalnego użytkownika naszej platformy w zewnętrznych integracjach. Możesz go uzyskać bezpośrednio od opiekującego się Tobą Przedstawiciela Handlowego Coffeedesk.

Pamiętaj, że kod dostępu (api_key) jest integralnie związany z Twoim kontem na naszej platformie a zgodnie z przyjętą praktyką Coffeedesk jeden unikalny użytkownik może posiadać tylko jedno przypisane do niego konto. Zachowaj ostrożność i nie udostępniaj Swojego Kodu dostępu (api_key) osobą postronnym.


Aktualizacja integracji API

Skoro już jesteś naszym klientem i należysz do Coffeedeskowej rodziny to wiesz, że dążąc do doskonałości w naszej Kawowej Rewolucji dbamy o ciągły rozwój naszego asortymentu zwłaszcza w gamie specialty. W związku z powyższym zdarzają się u nas zmiany w nazwach oferowanych przez nas produktów lub w samej strukturze menu odnośnie grup produktowych. Więc aby Twoja integracja poprzez nasze API zawsze działała prawidłowo musisz zadbać o jej aktualność. Oczywiście informację o wspomnianych planowanych zmianach uzyskasz od opiekującego się Tobą Przedstawiciela Handlowego Coffeedesk.


Wersje API

W chwili obecnej posiadamy dwie wersje REST API v3 oraz API v2, które nie są ze sobą kompatybilne i posiadają inne formaty odpowiedzi.

Co najważniejsze API v2 począwszy od maja 2020 nie będzie już rozwijane